Bioshock är faktiskt.... en chock.....

Jag vet att alla tjatar om spelet Bioshock, och ska jag vara ärlig så var jag inte direkt imponerad av det när jag såg det för första gången för bra länge sedan. Det har inte heller imponerat på mig, oavsett hur många videosnuttar och bilder jag sett. Inte ens "speljournalisternas" uttlåtande och lovord har fått mig att bli det minsta intresserad. Men jag ville ändå ge det en chans och nu när de släppte ett demo på spelet så kände jag mig tvungen att ladda ner det och se what the fuzz was all about.

Jag blev mäkta imponerad.

Spelet är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt snyggt. Det har en ganska skön kontroll och jag blev riktigt sugen på att få reda på mer om storyn. Så det blir nog att införskaffa ett ex när det väl släpps i slutet av Augusti. Kanske inte direkt på releasedagen, men inte långt efter i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0