Hello flom Tokyo!

Well, nu är vi visserligen nyligen hemkomna från Tokyo. Jag och Anna har varit där i 10 dagar, därav min dåliga uppdatering av bloggen. Jag vet inte om jag är så pigg på att skriva så mycket just nu, men här i alla fall en plus och minus lista om Japan och Tokyo

Plus
- Varma Toasittsar (Helt underbart att gå upp tidigt på morgonen och sätta sig på en varm toalett)
- Billig och god mat (Glis på lis!)
- Fungerande pendeltåg och tunnelbanesystem
- Arkadhallar! (Mario Kart GP2 rulez!)
- Akihabara (Elektronikens mecka)
- Alla mysiga trädgårdar och tempel
- Kapsyler! (Nu förstår jag var Pokemon får sina bollar ifrån)
- Vår otroligt duktiga guide och vän Tomas

Minus
- Otroligt hård säng på hotellet (Vi fick göra den mjuk provisoriskt)
- 34 grader varmt och fuktig luft
- Dunder förkylning (Den varma fuktiga luften, kontra air condition är ingen höjdare)
- Alla spelen är på japanska (Jaja, jag vet, jag borde lära mig språket, så är det inget hinder längre)

Hur som helst så har det varit en helt fantastiskt resa och det är tråkigt att det är över, även om det är skönt att vara hemma. Nu ska jag börja packa upp så smått och leka med alla mina nya leksaker.


Kommentarer
Postat av: k-paw man

tur att plusen var fler än minusen i alla fall =D
och sen tycker jag att du ska köpa in ett mariokart GP2 till din lägenhet.
najs having you! jag hade jättetrevligt =)

2007-08-22 @ 15:27:06
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0