Mer tid på dygnet.

Läste precis min kamrat Angelicas blogg att hon har klarat Bioshock. Till skillnad från henne (skojar bara vännen) har jag ett liv också och har gjort andra saker under helgen, vilket gjort att jag inte är riktigt klar med det ännu. Spelet i sig är riktigt häftigt och det är otroligt skön atmosfär. Kan också klaga över att det är lite för lätt och som hon skrev att undertexterna är katastrofalt dåligt gjorda. De hamnar i otakt med själva röstskådespelarna och ligger antingen före eller efter.

Om det nu är så att det finns två slut, det bra och det dåliga, så kommer jag förhoppningsvis det bra. Eftersom jag, tillskillnad från Angelica, är en trevlig och godfull människa som faktiskt väljer att hjälpa "lilla systrarna". För er som har lite svårt att förstå, kan ju ta en titt på trailerna nedan, där får du även se de som vaktar små systrarna, deras "Big daddys".... eller som de kallar dem "Mr.Bubble". Dock kan ni bara kolla om ni är över 18 år gamla. =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

"Mr Bubbles hurry! Don't be a slowpoke, nobody likes a slowpoke."
Jag tänkte faktiskt se till att vara snäll nästa varv av spelet, då ska jag rädda varenda liten jäntunge! Hmpf.

2007-08-27 @ 10:56:54
URL: http://xboxflickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0