Tillbaka från urskogarna.

Då var man tillbaka från de värmländska skogarna. Har spenderat några dagar hos mina föräldrar. Blev mycket mat, godis och spel. Blev också tvungen att hjälpa mina föräldrar med deras inventering av butiken. Vet ni hur mycket det finns i en lanthandel! Alldeles för mycket för sitt egna bästa. Trodde aldrig jag skulle avsky kruddburkar så mycket i mitt liv.

Som sagt blev det även en del spelande. Hann spela Carcassone, Settlers of Catan, Power Grid och Mario Party DS. Känns lite tråkigt att jag verkligen förlorade i allt och kom dessutom sist. Men det roliga är ju att delta, eller hur det nu är =P

Nu när jag kom hem fanns det en hel del att komma ikapp med på internet fronten. Nog att mina föräldrar har internet, men det är så skönt att bara koppla bort allting sådant. Så det fanns ett antal bloggar och forum att läsa ikapp. Jag är bland annat medlem på ett forum för oss som gillar xbox360, skapat av Farbror Atlas. Där diskuteras allt som har med den ljuvliga konsolen, och lite annat också. Fick på kvällen även iden att skapa en gemensam Gamertag för oss som hänger på det forumet. Visst blev den fin:



Tillsammans har vi fått ihop ganska mycket gamerscore. Sammanlagt är det 19 personer med på listan och jag är ganska säker på att det kommer bli fler.

Kommentarer
Postat av: Farbror Atlas

Suveränt! :D

2008-01-02 @ 11:12:58
URL: http://farbroratlas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0