Två julkalender tips.

Juletid, betyder julkalender. På SVT har årets julkalender dragit igång och även om det inte var någon av de två kalendrarna jag tänkte tipsa om, så tycker jag ändå att ni ska titta på den. Eftersom Anna (min underbara flickvän) har varit med och praktiserat som attributmakare, scenograf och statist i serien.

De två andra julkalenderna som jag vill tipsa om är för det första en retrojulkalender, gjort av sidan POPKORN. Verkar bli ganska rolig och trivsam. Den andra fick jag reda på tack vare xboxflickan, det är en julkalender av Pandaband, och är en julsaga i 24 delar. Sagan handlar om Alex och Karl. Karl har börjat spela World of Warcraft, något som inte riktigt går hem hos Alex. Verkar kunna bli en riktig klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0