ALDRIG MER!!!

Nu är jag fri som en fågel..... fri som en fågel....
Jobbade idag mitt sista pass på SF "Fucking jävla" Bio. Det blev inte direkt det lugn jag hade hoppats på. Simpsons hade premiär idag och självfallet var det fullt. Fullt med idioter. Man kan riktigt se vilka filmer som drar en speciellt sorts butik, Simpsons är en film som drar alla, således även alldeles för många idioter. Inte nog med det har det idag varit fuktigt och varmt. Vilket även kändes inne på biografen och speciellt bakom godisdisken där popcorn skåpen alstrar mer värme än en vulkan.
Det blev även lite krångel med filmerna och i godis var jag tvungen att ta kommando för att alla skulle hinna iväg och äta. Dessutom hade vi en 22.00 start på Simpsons filmen (vanligtvis börjar vår sista film 21.30), så inte kunde jag komma iväg från jobbet vid vanliga 22.15 utan var klar 23.00.
Det sista som händer innan jag ska gå är att Robert kommer och säger att det är en gigantisk läcka bakom godis och att det forsar vatten. Jag säger lugnt "Det är min sista dag.... jag skiter fullständigt i att bygget håller på att falla sönder." Sedan kramar jag om Hanna och Katja som jag jobbat längst med och säger hej då.

Förutom att jobbat har jag idag varit och spelat Golf med ett par kollegor. Jag skaffade grönt kort för 10 år sedan och har inte spelat sedan dess. Men det gick mycket bättre än jag hade förväntat mig och det var himla kul. Det är nästan så att jag funderar på om man skulle höra av sig till min gamla klubb och se om jag kan förnya mitt kort.

Kommentarer
Postat av: Angelica

You go girl!
Nä, men skönt att slippa jobba någonstans där man inte trivs med företaget. Vad händer nu då? Något nytt jobb på g eller är det lata dagar och tunnare plånka som gäller? :O

2007-07-29 @ 19:26:14
URL: http://angelicate.blogspot.com
Postat av: Modey

Falling down. Mycket snyggt avslut, Tobias!

2007-07-30 @ 01:40:44
URL: http://modey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0