Shadowrun på ett annat vis.

Jag vet inte om jag har nämnt det förut, men jag har fått ett ex av 360 spelet Shadowrun. Jupp det är baserat på rollspelet med samma namn. När jag först fick höra talas om spelet blev jag ganska besviken när jag fick reda på att det skulle bli ett FPS spel. Nu när jag fått chansen att testa spelet är jag av en helt annan karaktär. Spelet är grymt kul och mycket beroende framkallande. Spelet i sig har fångat känslan från rollspelet ganska hyffsat och även om det inte är någon direkt historia att prata om så finns det i alla fall nog med referenser för att man ska kunna känna igen sig.

Själv föredrar jag att spela en Dvärg, med smartlink, resurrection och summoning. Detta toppas med en gigantisk mini-gun. På ctrl-alt-delete kan man idag läsa en liten seriestripp om spelet och sista rutan måste ju vara riktad till mig helt klart.

Kommentarer
Postat av: k-paw man

hmm jag måste nog ta och skaffa mig en xbox360 i alla fall... eller en bra gamingpc jag är jättesugen på att prova LOTRONLINE

2007-06-04 @ 17:38:03
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0