Bläää.... spya....

Jag avskyr när mat misslyckas. Ännu värre är det när det inte min matlagning det är fel på, utan varorona. Köpte idag ingridienser till en enkel maträtt som jag gör då och då. Pasta, pastasås och fetaost. Den här gången prövade jag dock en ny pastasås från ICA. Pastasås med Ricottaost. Lät ju mumsigt. Kommer hem och börjar laga till maten, märker ganska snart att det luktar lite unket om såsen, men den går inte ut förren 2009 och tänker att det nog är osten som gör det. När vi väl sätter oss till bords hinner vi ta en tugga, innan både jag och Anna tittar på varandra, för att sedan hälla ut maten i soppåsen. Det smakade ärligt talat spya, totalt jättevidrigt. Aldrig mer ICA pastasås helt enkelt.

Påråga på allt så öppnade jag en burk majs till och trodde att det skulle bli en god sidodish, men ack så fel. Av någon anledning hade jag plockat majs med paprika. Jag avskyr paprika och ni kan ju gissa vad som hade smittat av all sin smak på majsen.

Blääääääääääääääääää!!!!!!

Kommentarer
Postat av: k-paw man

paprika som är så gott!

2007-11-07 @ 00:52:45
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0