Halloween och vilka är ni?

Igår var det Halloween. En företeelse som inte riktigt gått in hos min generation. Slapp i alla fall enervande barn som sprang runt och skrek "bus eller godis!" Spenderade istället kvällen hemma hos Jocke i Sätra och rollspelade. Min karaktär fick pröva på döden tillsammans med två av de andra karaktärerna, men som tur var, var allting bara en ondskefull dröm. När jag senare kom hem upptäckte jag att under kvällen och natten skulle det finnas ett speciellt spelmode i Halo 3, kallat "Living Dead". Fick chansen att spela några sessioner innan den försvann. Spelsättet gick ut på att en eller två personer börjar som "Zombies", dessa zombies ska försöka smitta de andra spelarna. Medan de som inte är smittade ska försöka ha ihjäl de som är zombies. Ja just det, om någon blir smittad blir den såklart en zombie också. Mycket roligt.

Sedan börjar undra vilka det är som läser min blogg. Jag har mellan 3 och 10 läsare varje dag, men nästan inga kommentarer, vilket är helt okej. Men kan ni inte i alla fall säga hej, så jag ser vad det är för roligt folk som läser bloggen =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag läser ju, det vet du väl!

2007-11-01 @ 22:12:41
URL: http://xboxflickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0