Julesame

Visserligen såg jag det här redan förra veckan, när jag var på Dragons Lair och spelade, men för er som inte sett:

image12

Jupp, ett alldeles eget Ticket to Ride, bara för oss i Norden. Jo det stämmer, det säljs bara i de nordiska länderna. Läste en kort intervju med någon från Days of Wonders och de skrev att försäljningen av Ticket to Ride i de nordiska länderna har varit otroligt bra, speciellt i Sverige och Finland tror jag det var. Så därför valde de att skapa ett spel bara för vår marknad. Är mycket möjligt att de släpper det world wide senare, eftersom de även släpper Ticket to Ride: Switzerland i dagarna. Däremot undrar jag lite varför de har en same jultomte på framsidan?

Kommentarer
Postat av: k-paw man

jag tyckte samen var söt! trots.. det lite märkliga skägget.

2007-10-29 @ 23:43:59
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0