Kakmonstret vill ha ALLA kakor!

Fick ett ryck igår och bakade kakor. Antagligen första gången på ett halvår eller år minst. Om man inte räknar den kladdkaka som jag bakade med Anna i helgen. Men det är första gången på väldigt länge som jag bakar småkakor. Jag kom på ganska snabbt vilken sort jag ville baka. Strassburgare!
Jag har en förkärlek till dem, inte bara för att de är goda, utan för att mamma brukar göra dem till jul och har gjort i herrans massa år.

image8

Mina kakor kanske inte direkt blev som jag hade tänkt mig dem. Enligt receptet blir det ungefär 25 kakor. Jag lyckades få ihop 11 stycken, men sen blev de också dubbelt så tjocka som de egentligen ska vara.

Kommentarer
Postat av: Xboxflickan

Oj... hiskeligt fula kakor! Men dom ser ju goda ut iaf ;)

2007-09-15 @ 12:06:24
URL: http://xboxflickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0