Bäd Tajming

Våra förråd ska renoveras och det är ju bra kan man tycka. Problemet ligger i att då måste allting som finns i förrådet flyttas ut och upp till lägenheten istället. Det blir inte heller bättre av att en vecka innan vi fick reda på att det ska renoveras så flyttade Anna ner en himla massa grejer som stod i vägen i arbetsrummet. Så nu när jag var nere för att kolla litegrann vad som kan tänkas kastas så upptäckte jag att det numera är dubbelt så många lådor och stuff där sedan jag var där sist. Inte blir det heller bättre av att Anna är en "samlare" som vill ha kvar massor av grejer som jag anser är skräp. Jag menar, hur ofta kommer vi åka på fantasylajv i fortsättningen, kan vi inte lika bra då skaffa nya tvättfat och ljuskronor! Så i helgen blir det att dra upp ärmarna och springa som en skottspolning upp och ner för trapperna för att flytta upp allting till lägenheten och dessutom klura ut vart jag ska ställa det så att det inte står i vägen.

Kommentarer
Postat av: Xboxflickan

Perfekt tajming!
Eftersom jag är på andra sidan jordklotet behöver jag inte, som dinn kära vän, känna mig tvingad att ställa upp som bärhjälp. :D

2008-04-15 @ 17:29:31
URL: http://xboxflickan.se
Postat av: Gwellmyn

Well, grejerna ska ju ner igen efter tre veckor. Då kommer jag också behöva bärhjälp :P

2008-04-16 @ 09:43:58
URL: http://gwellmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0