Nya spel på G.

Som jag har berättat tidigare har jag en förmåga att påbörja spel, men inte lika duktig på att avsluta dem. Jag påbörjade för en tid sedan Assasins Creed, men det kommer nog hamna i hyllan igen, för jag har hitta betydligt roligare spel. Jag har äntligen påbörjat Super Mario Galaxy. Jag har bara spelat tre timmar, men det är ärligt talat så fantastiskt som alla säger. Hela tiden tänker man "bara en stjärna till". Jag har dött ett antal gånger, men för en gång skulle vill jag testa igen och igen och igen. Jag är annars ganska duktig på att ge upp efter ett par gånger och kanske aldrig ta upp spelet igen.



Jag fick även Professor Layton and The Curious Village hem i brevlådan. Blev faktiskt riktigt överraskad. Jag beställde det från Kanada i helgen som var och fick det redan på torsdagen. Hade visserligen hoppats på att få det innan veckoslutet, men tycker ändå det gick väldigt smärtfritt. Var skönt att slippa tullen dessutom. Mitt senaste spel fastnade nämligen i tullen och blev inte så billig som jag hoppats på. Men fortfarande billigt. Frågan är om jag ska spela klart Mario & Luigi: Partners in Time eller om jag ska påbörja Professor Layton i alla fall. Jag är ju ruskigt sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0