Who you gonna call?

I slutet av Oktober är det dags att dra på sig den gråaoverallen och slänga upp sitt proton pack på ryggen, för då vankas det spökjakt. Jupp, då ska tydligen Ghostbusters: The Video Game släppas. I alla fall om man får tro intervjun nedan. Själv ser jag mycket fram emot återseendet. Eftersom Dan Aykroyd och Harold Ramis själva är med och skriver manus, räknar jag med att de faktiskt kommer kunna skapa den komik och glädje som fanns i filmerna. Spelet ska tydligen ses som den tredje filmen som aldrig gjordes. Man tar sig an rollen som en karaktär som får agera försökskanin för en ny sorts av proton pack om jag har förstått allting rätt, bland annat kommer man få jaga efter Slimer som lyckats fly från sitt fångenskap. Förutom intervjun slänger jag med en bonus i form av musikvideon från Ghostbusters I.




Kommentarer
Postat av: Kossan

Ska bli kul. Nostalgi på hög nivå!

2008-04-28 @ 18:08:26
URL: http://www.ludus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0