You have to enlist this summer.

Under ungefär ett års tid har jag upptäckt att jag faktiskt finner FPS spel riktigt roande. Så länge det har varit på konsol. Det började med Call of Duty 3 och fortsatte med Bioshock, Halo 3 och Call of Juarez. Även om jag är riktigt usel på sådana spel så har det ändå tilltalat mig på något sätt. Ibland kan jag dock tycka att folk tar dessa spel på allt för stort allvar. När man spelar mot Halo 3 spelare som inte gör annat än sitter och nöter spelet, gång på gång på gång, endast för att bli mästare på det, så försvinner i alla fall det roliga för min del. Därför blev jag otroligt glad när jag fick se den här trailern.



Jag gillar stilen på både spelet och trailern. Förhoppningsvis kommer det äntligen finnas personer som spelar på samma basis som mig och som är lika usla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0