Achievement jakten

Dessa eviga achievements. Om du inte vet vad en achievement är så har jag skrivit om det i ett tidigare inlägg, så du får helt enkelt leta upp det och läsa. Detta är fortfarande en förbannelse. Samtidigt som jag egentligen inte vill bry mig om det, så går det liksom inte. Gamerscoren måste bli högre och det tillför så otroligt mycket till spelen. Det är nästan så att jag inte vill spela på andra konsoler, endast för att jag inte får några achievements. Jag försöker verkligen bortse från detta, men det är otroligt svårt.

Just nu spelar jag Mass Effect, här känns faktiskt inte achievements lika viktigt. Kan ha med att göra att det finns så otroligt mycket smaskig information i spelet. De som skapat spelet har verkligen försökt tänka på allt och ge det en teknisk förklaring. Jag gillar verkligen att de förklarar hur deras "hyperdrive" fungerar och hur de olika raserna beter sig, tänker och talar. Det är otroligt utstuderat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0