Äntligen!!!

Det som jag aldrig trodde skulle hända har äntlingen hänt. Uppsatsen är klar och inlämnad för granskning. Hade du frågat om hur det gick med uppsatsen för några dagar sedan, skulle jag svarat att den kommer bli min död. Inte för att den varit jättesvår att skriva egentligen, utan för att vi snöade in materialet och min idespruta till partner inte kunde sluta komma med nya analyser och tankesätt. Att vi dessutom fick klia oss i huvudet både två och tre gånger när vi började använda Yules Q modellen gjorde inte saken bättre.

Så den här helgen kommer att gå åt att åka till IKEA och spela tv-spel, i massor!! Jag har inte spelat på flera dagar och har hur mycket som helst att ta igen. So, now im going to turn on my videogames. See yah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0