Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!!!

Äntligen helg igen. Den här veckan har varit kämpig. Tre dagar med oppositioner, både ens egna och andras. Vi var tvungna att gå på fler än bara våra egna och även om det var intressant blev det ganska långrandigt på vissa. Efter de tre första dagarna var det ingen ro, nej då drar nästa moment igång. Två heldagar från 9-15 med föreläsningar om entreprenörskap. Även dessa i skiftande kvalité. Det är visserligen intressant, men jag hade gärna haft ett par dagar ledigt emellan för att ladda batterierna.

Nu ska jag göra lite reklam. Blev häromdagen tillfrågad att bli moderator på ett xbox forum som jag hänger på. Känner mig väldigt ärad och det ska bli riktigt skoj. Har aldrig varit moderator på forum förut, så det blir min debut och något att lägga till ens lista av bravader (eller nått =) ).

image24

Är ni intresserade så tycker jag att ni ska trycka på bilden ovan och hänga med i gemenskapen. Bland annat är det en bunt med turneringar på gång i Halo 3 ,Gears of War, Bomberman och Team Fortress 2. Halo 3 turneringen är visserligen redan igång. Vi kommer att köra en gång i veckan (torsdagar) och efter 8 omgångar kommer det att vara ett finalspel där en vinnare koras. Vi har bara kört en omgång än så länge, så det är inga problem att haka på.
I torsdags var vi 9 personer sammanlagt, själv slutade jag på en hedervärd 6:e plats under den omgången. Betydligt bättre än jag hoppats på, eftersom jag räknade med en sista plats. Som vanligt låg jag jättebra till de två första minuterna, för att sedan tappa placeringar fortfarare än en sten faller från Eiffeltornet.

Kommentarer
Postat av: Farbror Atlas

Verkar vara ett trevligt ställe det där XBLC. ;)

2008-01-28 @ 17:42:38
URL: http://farbroratlas.wordpress.com
Postat av: Darksin

Det är det Atlas, det är det ;)

2008-01-30 @ 14:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0