The rise of Halo

De senaste kvällarna har det blivit en hel del Halo 3 spelande. Insåg att jag knappt spelat sedan innan jul och det är fortfarande fruktansvärt kul. Speciellt i tisdags när jag spelade med två mina vänner (Tack för det Angelica och Jens) + två bekanta till dem. Jag suger lika mycket som förut, men spelar man tillsammans med andra vänner så bryr jag mig inte lika mycket som när jag spelar själv.

Igår spelade jag dock själv, men det gick hyffsat. Sista striden jag gick var riktigt rolig, har en snygg bild:

image22

Jag var med om värsta krocken, antagligen var det lite vapen inblandade också annars hade nog inte killen i förarsätet på motståndar warthogen flugit ur fordonet. Det är jag som står bakå det "röda" fordonet och håller i den fasthållna maskingeväret (vet inget bra svenskt ord). Det som var lite kul med den matchen var att jag sammanlagt fick 16 kills, varav 11 jag gjorde med vapnet ni ser på bild. Om jag finns inne på LIVE är det bara att skicka en litet pm och kolla om jag vill spela.

Kommentarer
Postat av: SH Random / Darksin

Det heter FASTMONTERAT/FASTMONTERAD ^^

Iaf, har skickat FR te dig :) Vi kanske kan lira någon dag, du verkar vara en trevlig kis ^^

2008-01-17 @ 16:36:15
Postat av: Angelica

SH Random / Darksin: fasthållna heter det ju såklart. Gwellmyn håller ju fast den! ;)

2008-01-17 @ 19:22:44
URL: http://xboxflickan.se
Postat av: Gwellmyn

Jaja, petitesser =)

2008-01-17 @ 21:07:51
URL: http://gwellmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0