4:e klart

4:e spelet avklarat för året. Denna gång blev det Portal. Ett ganska kort spel som ingår i "The Orange Box". Jag hade hört mycket lovord om det, så jag fick låna boxen av Jens (tack för det Jens). Det var ett bra spel, men långt ifrån så bra som många försöker få det till. Till att börja med tog det mig knappt 4 timmar att klara av, då mycket tack vare att jag klantade mig på ett par ställen. Pusslen var inte så svåra som jag faktiskt hade hoppats på och jag vet inte riktigt om jag tycker att storyn var så häftig heller för den delen. Nåväl, det finns ju andra spel i boxen som jag även tänkte testa. Men jag är glad att jag inte köpt spelet.

(Nu ligger du under Atlas, får du lägga på ett kol om du ska hinna ikapp :P )

image28

Avklarat 2008
1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two
4. Portal


Kommentarer
Postat av: Natalie B

vad är det för spel?

2008-03-27 @ 18:46:34
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0