I´m on a roll!

Två spel på en vecka! (Nästan i alla fall). Jag borde få pris! Bara för några minuter sen såg jag eftertexterna på Mass Effect. Fantastiskt spel! Det var längesedan ett spel lyckades trollbinda mig så pass mycket. Även om jag inte har sträckspelat det, så har jag ändå lagt ner ca 45 timmar ren speltid. Valuta för pengarna kallas det. Då har det inte heller känts som ett "tvång" att åka omkring i rymden och leta efter mineraler och annat tjafs. Jag har gjort det för att det är kul och för att världen är så otroligt detaljrik när det gäller information. Information om planeter, raser, vapen, mineraler, kulturer, politik, teknik och vetenskap. Det här är ett spel som jag varmt kan rekommendera.

image25
Till höger kan ni se min absoluta favorit karaktär. Wrex, av rasen Krogan.

Avklarat 2008
1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect

Kommentarer
Postat av: Angelica

Congrats! Har du börjat på varv två ännu? :)

2008-03-07 @ 09:29:27
URL: http://xboxflickan.se
Postat av: Farbror Atlas

Mysigt spel. Kanske ska ta och försöka att varva det snart jag med. Wrex är en sköning. :)

Gillar för övrigt att du för statistik på avklarade spel. Funderar på att sno det. :D

2008-03-07 @ 11:36:05
URL: http://nertankat.se
Postat av: Gwellmyn

Angelica> Inte än, tänkte börja så smått. Vill ju spela elak också :P

Atlas> Hade vi bott i USA så hade jag kunnat stämma dig och bli miljonär. Men nu bor vi i Sverige, så dår får jag väl vara så där mellanmjölk aktig och säga att det är helt okej. ;)

2008-03-07 @ 15:53:51
URL: http://gwellmyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0