Nu börjar det nästan bli löjligt.

Det här känns nästan fånigt. Men jag har faktiskt klarat ett spel till. Det gick på två dagar. Det var ett egentligen ett ganska kort spel. Detta tog endast ca 11-12 timmar att klara, jämfört med Mass Effect som tog ca 45 timmar. Spelet jag talar om är Army of Two, där man tar rollen som Rios och Salem. Två hyrsvärdar som åker världen runt och tar hand om ondskefulla(?) män. Det påminner en del om Gears of War faktiskt. Fast jag vet inte, jag är inte så imponerad. Är man två spelare så blir det skoj, men ensam vette sjutton. Att det dessutom känns lite kort gör att jag blir lite kluven till om jag är nöjd eller ej.

image26

Avklarat 2008
1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0