Spel, spel, spel......

Fick idag låna The Orange Box och Dead Rising av Jens som ska åka till Tokyo på torsdag (lucky bastard). Samtidigt införskaffade jag Mario & Luigi: Partners in Time. Förutom dessa spel står Super Mario Galaxy och Assasins Creed i hyllan och bara väntar på att jag ska plugga in dem i konsolerna. Som ni märker har jag många spel att spela igenom. Egentligen för många. Jag har en förmåga att samla på mig en hög med spel, börja spela dem, för att sedan lägga ner spelet när det dyker upp något nytt kul.

Jag vet, jag vet. Jag har tjatat om det här tidigare. Det är dessutom inget nytt för inbitna spelare. Otroligt många lider av samma problem. Egentligen skulle jag behöva vinna tonvis med pengar så att jag kan ägna mig åt att bara spela tv-spel om dagarna. Fast det är klart. Om jag hade äckligt mycket pengar skulle jag bara köpa nya spel hela tiden och vilja spela dem på en gång. Oh well. Jag har i alla fall slutat impulsköpa spel..... om jag inte hittar något som jag verkligen, verkligen vill ha för en billig peng.

Kommentarer
Postat av: Arktos

jag har samma prblem med böcker...

2008-03-19 @ 23:02:29
URL: http://bjornaxen.wordpress.com
Postat av: Gwellmyn

Visst är det förjäkligt?

2008-03-20 @ 08:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0