Spelsommarn

Nyligen kom nyheten om de spel som vi kan förvänta oss när WiiWare lanseras den 20:e maj här i Europa. Jag misstänker att de flesta redan skrivit om detta i sina bloggar, spelsajter och dylik, så därför väljer jag istället att kolla in vad som dyker upp i sommar som jag är intresserad av på de vanliga plattformerna. Vid första anblick visar det sig vara ett ganska skralt utbud.


- Alone in the dark (X360)

- Beijing 2008 (X360)

- Civilization Revolution (X360/NDS)

- LEGO Indiana Jones (X360/Wii)

Det är inte direkt att man hoppar högt av glädje. Samtidigt ska man ha i åtanke att det säkert kommer dyka upp fler spel på listan under sommaren, dessutom finns det ett antal spel som nyligen släppts som jag är sugen på. På ett sätt är det bra att det inte är fler spel, eftersom det betyder att jag kommer kanske kunna hinna köpa ikapp andra spel som jag väntat med att införskaffa.


Kommentarer
Postat av: Johan

Soulcaliber IV (31 Juli)
Tom Clancy EndWar (29 Augusti)
Ninja Gaiden 2(6 Juni)
Pipe Mania (20 Juni)

Ser jag fram emot.
Kanske inte kommer att köpa dem, men ska bli intressant att läsa recensioner av dem.

2008-05-14 @ 06:15:15
URL: http://www.ludus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0