Valborg Movie Nights filmer

Jag hade helt fel när det gällde filmerna. Ingen av de som jag gissat på var med. Både på gott och ont.

Till och börja med fick vi se "Dumpad" som var riktigt charmig och rolig. Handlar om en kille som precis blivit dumpad av sin kändis flickvän. Trodde till att börja med att filmen skulle bli sådär jobbigt pinsam och klyschig. Men döm till min förvåning när jag flera gånger satt och bara asgarvade rakt ut. Vet väl inte om det är en film som är värd att gå och se på bio, men helt klart värd att plocka upp i hyllan på din lokala videobutik i framtiden.

Andra filmen var "Utan Spår". En film om en F.B.I agent som jobbar på deras internetbrottsling division. De lyckas komma en galen person på spåren som visar avrättningar live på nätet. Filmen var otroligt förutsägbar och ganska trist. Det fick en dock att tänka på hur lätt folk tar på det som de ser på internet, vilket är lite läskigt.

Nåväl, allt som allt var det en trevlig natt. Folk var på glatt humör, inga som var fulla och dryga, de till och med skötte sig i salongen och störde ingenting. Som tilltugg fick vi varsin energidryck och liten popcorn. Själv struntade jag i popcornen, eftersom jag vet vart den kommer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0