Bisarr spelmånad

Den här månaden är helt bisarr när det gäller release av spel. Satt och gjorde för skoj skull en lista på de spel som jag själv är sugen på att införskaffa av de som släpps i November:

1/11
The Simpsons Game - Xbox360

9/11

Forever Blue - Wii

WWE Smackdown vs. Raw 2008 - Xbox360


15/11

Assasins Creed - Xbox360


21/11

Buzz Hollywood Quiz - PS2

23/11

Mass Effect - Xbox360

Mario & Sonic at the olympic games - Wii

Mario Party DS - NDS

Åtta stycken spel. Med tanke på vad ett nytt spel kostar, så inser de snabbtänkta att en fattig student som mig inte kommer att ha råd med alla spelen. Så då är frågan vilka är jag mest sugna på.
Jag - har - ingen - aning.
Jag är sugen på allihopa, men det går inte ekonomiskt ihop. Som tur är så är det snart jul, förhoppningsvis tycker jultomten att jag varit snäll i år så att jag kan få något av spelen under granen. Ni som är spelintresserade, vad är det som står på er önskelista?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0