Världens bästa lajv!

Nu har jag visserligen varit hemma från Ingenmansland ett par dagar, men fortfarande har jag svårt att smälta allting som jag varit med om och det finns så otroligt mycket att berätta. Förhoppningsvis kommer jag att ha ork att skriva ner allting, men det är nästan lättare att berätta face to face.

En av de absolut häftigaste upplevelserna var att det arrangörerna hade ordnat så att en vän till dem flög ett litet propellerplan över området. Planet var stulet från NKU (Nya Kommunistiska Unionen) och skulle antagligen användas för att ha ihjäl NKU:s ledare som befann sig i Östbacken. Ni kan tänka er känslan när planet kommer flygandes över oss och sekunderna senare så sprängs tre mindre sprängladdningar runtomkring oss. Paniken blir total, folk flyr allt de kan, tårar fälls, ingen vet vart de ska ta vägen, flera skriker att man ska in i byggnaden, andra skriker att det är livsfarligt att bege sig in där osv.





Två bilder från anfallet i alla fall, tydligen har även arrangörerna filmat hela anfallet, så förhoppningsvis kommer det komma upp en film inom sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0