GUN avklarat

Det är visserligen 3 år gammalt, men spelet håller fortfarande. Hade för mig att spelet var betydligt längre och att huvudstoryn innehöll fler uppdrag, men tydligen inte. Visserligen finns det fortfarande en uppsjö med sidouppdrag som jag inte klarat av, så där har jag lite kvar att plocka, dessutom ger de achievements. Som för övrigt var ganska lätt att få i spelet. GUN är tyvärr ett av de få Western spel som finns, vilket är otroligt synd. Det är ju annars en gener som det borde finnas hur mycket som helst att använda sig av. Valla boskap, inbördeskriget, guld ruschen, flytten till väst, indianer, sheriffer och banditer osv.




Ställning Gwellmyn vs. Farbror Atlas: 10-13

Avklarat 2008

1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two
4. Portal
5. Professor Layton and the Curious Village
6. Super Mario Galaxy
7. Golden Axe
8. Mario Party DS
9. Neutopia
10. GUN

Kommentarer
Postat av: k-paw

Oj då tobias. Du får nog jobba på lite! Du ligger ju under med tre spel. Kul grej ni kör på förresten. Jag hejjar på dig.

2008-06-04 @ 00:16:42
URL: http://kinapuffen.blogg.se/
Postat av: Gwellmyn

Jo det känns lite surt, men det kommer bli andra bullar i sommar när jag tankat ner säsong 1 av Sam & Max och plockar in 6 spel på bara några veckor :D

2008-06-04 @ 23:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0