Sam & Max: Situation: Comedy

Då var andra episoden av Sam & Max säsong 1 också avklarat. Tycker den här episoden hade ännu mer humor och var dessutom lite lättare än den första. Jag börjar dessutom ana ett mönster genom första säsongen, redan efter två avsnitt. Gillade speciellt de gliringar mot flera tv-program, min favorit måste ha varit "Embarissing Idol". Som jag skrev tidigare så fick jag en nyckel från Telltale Games support och som jag även misstänkte så var den dretlång. Det måste ju finnas ett bättre system för det hela. Nåväl, nu står tredje episoden på tur, vilket har den humoristiska titeln "The Mole, The Mob and the Meatball", undrar vilken film som den titeln har snotts ifrån?



Ställning Gwellmyn vs. Farbror Atlas: 12-13

Avklarat 2008

1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two
4. Portal
5. Professor Layton and the Curious Village
6. Super Mario Galaxy
7. Golden Axe
8. Mario Party DS
9. Neutopia
10. GUN
11. Sam & Max 101: Culture Shock
12. Sam & Max 102: Situation: Comedy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0