Skellefteå T/R

Vet ni hur långt det är från Stockholm till Skellefteå? Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt långt! Jag har spenderat sammanlagt 20 timmar med att åka bil fram och tillbaka, med ett stop i Skellefteå för att sova. Så vi åkte alltså vid lunch igår och kom hem vid 23 tiden idag. Min rumpa känner sig omtumlad, för att inte tala om mina stackars sinnen som avskyr allt som har med "motorväg" att göra. Vad i herrans namn skulle du dit upp och göra, frågar du dig kanske?
Det är så att min underbara flickvän är klar med sin utbildning och behövde hjälp att flytta hem. Så jag och hennes far tog bilen upp helt enkelt. En Roadtrip som heter duga...... och som jag hoppas att jag aldrig behöver göra igen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Tråååååkigt att ligga å långköra så.

2008-06-07 @ 09:02:23
URL: http://www.ludus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0