T3:or

Betyder inte Terminator 3, även om det hade varit coolt. Nej nu är vi "Termin 3:or" i skolan. Vi har alltså tagit steget från att vara nybörjare till varma i kläderna typ. Man känner sig lite kaxigare märker jag i klassen och det känns som att vi är mer självsäkra än förra året. Att jag dessutom fick godkänt på de kompletteringar som jag gjorde på den näst sista rapporten som jag gjorde förra veckan gör inte saken sämre. Jag har just nu Godkänt på alla kurser i utbildningen, hoppas att det fortsätter så.

Hjälpte Åsa att flytta i helgen och fick även chansen att träffa min bror som alltid är trevligt. Detta ledde till att Åsa bjöd mig på middag igår (inte för att jag träffade min bror, utan för att jag hjälpte henne flytta.) Vi åt på Jensens Böfhus, var väldigt gott, men ändå inte lika gott som det brukar vara. Kan det vara så att det inte är lika "nytt".

Innan jag skulle åka hem igår gick jag in på Press Stopp på centralen (Även en del av Pressbyrån i övre vänthallen) och där hittade en tv-spelstidning med en gigantisk bild på Martha Stewart som bakar en Nintendo Wii tårta. Var både oväntat, häftigt och lite läskigt att se. Försökte frenetiskt bläddra i tidningen för att hitta vad den innehöll, men hittade bara en intervju med henne där hon berättar vilket elektronik freak hon är. Alltid lär man sig något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0