Mer trådlöshet åt folket!

Är det något som jag stör mig otroligt på i mitt egna hem så är det alla sladdar som ligger överallt. Inte bara bakom tv:n, där det sur som en dront har byggt bo, utan även över vardagsrumsgolvet går det sladdar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Som tur är börjar i alla fall tv-spelsindustrin inse att vi vill ha mindre sladdar och alla nya konsoller har trådlösa handkontroller. Dock finns det ett miniundantag. Det är Wiimoten och Nunchucken till Wii. Visserligen går det ingen sladd mellan konsollen och handkontrollen, men mellan Wiimoten och nunchucken gör det. Men det problemet har Nyko precis fixat, genom att ge ut en sladdlös nunchuck. Så i framtiden kommer jag slippa trassla in mig i min egna handkontroll när jag spelar till exempel Mario and Sonic at the Olympic Games,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0