Wooooooohoooooaaaaaa

Den sprider sig som en löpeld. Överallt kan man höra den. I varje fönster hörs skrålandet. Jag pratar så klart om Singstar. Vi har själva haft singstar sedan i höstas. Tydligen var det någon av våra grannar som fick singstar i julklapp. För i tre dagar i rad har vi hört våra grannar skråla på ganska högt i alla tänkbara låtar. Den som hörst mest är "Vindarna viskar mitt namn" med Roger Pontare. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Det är kul ändå att se (eller i detta fall höra) tv-spelen sprida sig vidare. Även om jag är lite kluven till om singstar och buzz riktigt räknas som tv-spel. Tydligen har även Guitar Hero 3 varit en av de bäst säljande julklapparna detta år. Även det ett musikspel, som jag inte heller vet om det ska riktigt räknas som ett tv-spel. Men samtidigt, vad skulle man kalla spelen i annat fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0