E3 mässan har börjat!

Nu har E3 mässan (kan man kalla det en mässa, när det inte längre är en renodlad mässa?) dragit igång på allvar. Tidigt i morse höll Microsoft sin presskonferans och det var inte direkt något nytt som kom fram. Möjligtvis att de kommer att släppa en egen variant av Buzz, som jag nu tappat namnet på. Men kontrollerna påminner väldigt mycket om Buzz kontrollerna, förutom att de är vita med lite fler färgglada knappar.
Det kommer även ett nytt Viva Pinata spel, denna gång i form av ett spel alá Mario Party ser det ut som, fast med de mest populära figurerna ur Pinata franchise.

Annars var det mycket tjat om Halo 3 och hur Microsoft rockar jorden. Jag fick i alla fall se en video från det spel som jag längtar mest efter på 360, nämligen Assasins Creed. Ett spel som utspelar sig i gamla Jerusalem där du spelar en lönnmördare som skuttar omkring i staden och mördar lönnar (Ha.... ha..... ha..... jag är så rolig), eller människor. Det ser ut att vara ganska fritt ungefär som GTA serien. Här är en äldre video från spelet, för filmen på demot från presskonferansen är så förbannat stor och just nu är den jätteseg att ladda då alla ska försöka se den samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0