B´mans pub, det var tider.

Tyskland kommer att i år skicka ett bidrag á la Frank Sinatra, en otroligt bra låt och precis sådan musik som jag verkligen gillar. Det fick mig att börja tänka på en ide som jag fick när jag såg Playstation 3 Home för första gången. Sonys nya online service för PS3.

För ett antal år sedan, när jag chattade som mest, så hängde jag på en chattkanal som hette B´mans pub. Det var mycket trevligt folk och det fanns en admin som representerade en bartender. När jag fick syn på Home kom iden tillbaka att återskapa en sådan hemtrevlig pub. Man ska kunna skaffa sig ett eget rum i detta Sims liknande online service och förhoppningsvis kan man inreda det som en pub. Dessutom kommer man kunna spela vilken musik man vill, bara man har laddat ner det på sin konsol. Självfallet ska musiken vara av den sort som Frank Sinatra och Ratpack spelade, det som kallas för swing. Dock kommer jag inte att kalla det en swingersklubb, eftersom det är en heeeeeeeelt annan sak.
Undrar om de kommer släppa en singstar variant med sådan musik? Eller mera sagt, undrar om de kommer att släppa sådan musik till singstar på PS3. Tänk om de dessutom släpper en singstar på just Home systemet, skulle vara ganska kul att se ens avatar sjunga kareoke.

Kommentarer
Postat av: k-paw man

jay chatt is the shit.
och det lär väl säkert gå att ordna den där puben i ps3home...

2007-05-06 @ 08:04:31
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0