Sommar och sol.

När jag vaknade imorse så hörde jag hur regnet smattrade mot fönstret. Min första tanke var att nu slipper jag ha dåligt samvete över att jag sitter inne hela dagen och spela tv-spel. Sedan kom jag på att jag hade tvätt tid och skulle vara tvungen att ge mig ut i regnet i alla fall. Dock höll inte regnet så länge och framåt lunchtid hade det slutat regna och istället letade sig solen fram mellan molnen. Senare gick jag ut för att ta bussen till Huddinges bibliotek och det var då jag upptäckte hur friskt det var ute. Det blir verkligen en speciell känsla när solen kommer fram efter att det har regnat. Det behövs också för att friska upp från all pollen, man känner sig nästan som en ny människa.

Hittade föresten den här bilden på Aftonbladet från en artikel om att kossorna blev utsläppta på grönbete, tyckte den var så härlig.
image3

Kommentarer
Postat av: k-paw man

oh ko!
jag åt en hamburgare idag. mums...

visst är det härligt när det regnat. hela världen har blivit ren.

2007-05-08 @ 15:33:29
URL: http://kinapuffen.blogg.se
Postat av: k-paw man

why u no write blogg?

2007-05-11 @ 14:01:30
URL: http://kinapuffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0