Lite bortskämd...

Är ganska nyligen hemkommen från Värmland. Kom visserligen tidigare i eftermiddags, men ändå. Har varit mycket trevligt att besöka föräldrarna. Även om det blev mer jobba än jag hade tänkt mig så blev det ganska mycket vila också. Hemlagad mamma mat är det verkligen inget fel på och att kunna äta mycket godis och läsk är också fint fint.

Fick även med mig hem nästan hela James Bond serien på dvd. Endast två filmer som fattas, men de kan jag nog hitta billigt på någon mediabutik eller liknande. Skulle egentligen vilja ha den tillhörande lådan, men jag antar att man inte kan få allt.

Väl hemma blev det ikväll Broccoligratäng och Singstar. Har inte fått chansen att testa Schlager Hits förren nu. Det visade sig att spelet tyckte att jag var så bra på Lottas "Fyra bugg och en coca cola" att den gav mig betyget Solist. Vet inte om jag ska vara stolt eller skämmas att jag tydligen kan låten alldeles för bra för mitt egna bästa. Märker även att rösten inte riktigt är skapad för dessa spel, blev mäkta trött i halsen efter bara tre låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0