Fy fan för usla servers!

Hur i h***ete kan man göra en sådana fruktansvärt usla servers till ett spel! Jag har idag suttit och försökt spela shadowrun på 360:n. Märk väl försökt!

Först satt vi i en timme och försökte komma in på en server som inte laggade som en dysfunktionell handikappad krabba. Efter att vi äntligen, märk väl, äntligen lyckas komma in på en server där jag faktiskt ser mina motståndare, utan att de åker förbi mig med ljushastighet så går det riktigt bra. Vi leder med 4-1 i matcher, jag har 6 stycken katan kills och en rocket launcher kill..... då händer det..... "Lost connection to server". När det händer så sparas ingen av de kills eller vilken ras jag spelat, ingenting sparas. Vilket behövs för att jag ska kunna få mina achievements. För vissa kanske detta inte låter så farligt, det är väl bara att bita ihop och köra igen.
Men tro mig, när det händer om och om och om och om och om igen så blir man ganska trött, förbannat och vill tillslut kasta skitspelet ut genom altandörren och sedan gå ner och slå sönder de sista spillrorna med en hammare.

Det tragiska är att jag kommer att sätta igång skitspelet igen. Jag kommer att råka ut för samma sak igen och igen och igen. Med vissa undantag kommer jag svära över spelet flera gånger om. Vad står man inte ut med som gamer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0