Shadowrun i dubbel bemärkelse.

Mycket skuggspringande har det blivit i helgen. Nog att 360:e spelet har sin charm, men inget går upp mot det hederliga rollspelet. Kändes dock lite konstigt att spela det, det kändes som att jag inte hade någon koll alls på reglerna, fast jag har spellet det tidigare. Visserligen var det ett år sedan och det var fjärde utgåvan, det vi spelade igår var tredje. Dock kändes det fortfarande förvirrande.

Även om det var roligt kände jag också att jag inte riktigt kom in i karaktären, tror det kommer ta ett par speltillfällen till innan jag kommer in i "Bulldozer". Yep, thats his name, Bulldozer. En skjutglad dvärg som har tävlat i ett antal Ultimate Fightning liknande turneringar. Han var på lite buttert humör igår, men det blev bättre när han fick chansen att spränga en minivan i luften med sitt granatgevär. Ingenting går upp mot lite explosioner.

I tv-spelens värld har det också gått väldigt upp och ner. Vissa matcher så härjar jag som bara den och går ur stridens hetta med 10-12 kills. Andra gånger slutar det med att jag ligger död och begraven utan en endaste kills. Börjar bli ruggigt trött på att spela troll också, men jag behöver göra det sammanlagt 100 gånger för att få en achievement. Jösses vad tid man lägger ner på spelet bara för lite poängsskull.

Nu måste jag ordna Power Point på datorn, eftersom vi måste göra vår presentation med hjälp av det hemska programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0