Stockholm i mitt hjärta.....

..... eller nått sånt.

Är nu tillbaka i Stockholm efter att ha gjort en visit i kalla norr. Även kallat Skellefteå. Okej, så kallt var det egentligen inte, men det var faktiskt varmare här i Stockholm nu idag än det varit under någon dag där uppe. Känns jättetråkigt att åka ifrån Anna, var så himla skönt att träffa henne. Det är verkligen kämpigt att ha långdistans förhållande och jag lider med alla er som måste stå ut med det.

Det är visserligen bättre nu när jag vet att hon kommer tillbaka i November, då har jag något att se fram emot. Dessutom kan jag ringa henne varje dag, jämfört med när hon var ute och åkte med Ostindiefararen Göteborg, då jag kanske hörde något ifrån henne varannan vecka och oftast då i form av ett email.

Det som däremot är positivt med att hon inte bor hemma är att jag får ha dubbelsängen för mig själv. Jag kan snurra hur många varv som helst och det tar aldrig slut, yay!

Btw, jag tycker det här är ett av de roligaste klippen från Family Guy. Visar vilken otroligt dålig humor jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0