Knappar in

Två nya spel finns nu på min avklarade lista, vilket gör att det nu står 8-7 till Farbror Atlas. För en timme sedan rullade eftertexterna till Super Mario Galaxy på min TV. Ett otroligt bra och charmigt spel. Jag var inte alls hypad över spelet, mycket tack vare att jag varken fastnade för Super Mario 64 eller Super Mario Sunshine. Men sen ville min flickvän ha spelet i födelsedagspresent och då fick jag ju ändå chansen att spela det själv. Något som jag inte ångrat en enda minut av. Jag har sagt det förut och det tåls att upprepas, spelet verkligen skriker ren och skär spelglädje. Det är som att bli barn på nytt. Variationen i spelet är makalös och historien är faktiskt riktigt gulligt.

image30

Det andra spelet jag klarat (för femtielfte gången) är Golden Axe, men jag tror faktiskt att det är första gången i år. Spelet är varken långt eller  speciellt svårt att klara, men passar ganska bra att avrunda kvällen med. Satt och lyssnade på Nertankat samtidigt. Passade perfekt att lyssna på två goa gubbar tjöta, samtidigt som man slaktar ondskefulla barbarer på samma gång.

image31

Avklarat 2008

1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two
4. Portal
5. Professor Layton and the Curious Village
6. Super Mario Galaxy
7. Golden Axe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0