Valborg Movie Night

Ikväll ska jag på Valborg Movie Night. SF:s sätt att hålla ungdomar borta från gatan och spriten. Vi kommer bjudas på två förhandsvisningar och lite tilltugg. Tänkte här göra en lista på de filmer som jag tror det kan tänkas bli, så får vi se om det blir någon av dem.

- Doomsday
- The Ruins
- Semi Pro
- The Happening (Hoppas jag verkligen på, men tror inte riktigt)

Det är de fyra som jag tror på, det finns andra filmer också, men de ligger lite väl långt fram i tiden för att egentligen vara aktuella. Självfallet vore nya Indiana Jones filmen guld värt, men den är det så mycket hemlighetsmakerier runt så den kommer de inte ha någon förhandsvisning av, förutom då galapremiären.


Kommentarer
Postat av: Kossan

Trevligt.
Aldrig hört talas om att SF har en sådat valborgskalas.

2008-05-01 @ 00:23:26
URL: http://www.ludus.se
Postat av: Gwellmyn

Well, det är ju bara i Stockholm och Göteborg som det görs. Men du var väl från Göteborg?

2008-05-01 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0