Antagligen så sant som det är sagt.

Gert Fylking hamnar i blåsväder titt som tätt. Många känner till hur han blivit utkastad från nobelpresentationerna för sitt betende. Ibland säger han saker som känns dumt och ibland, som nu, säger han ganska vettiga saker. Nu har jag aldrig träffat Carola, men intrycket jag får av henne är att hon är en uppblåst bimbo. Hennes betende är frukyansvärt läskiga och hon säger saker som får en att rysa. Att hon dessutom ställer upp i melodifestivalen år efter år och förväntar sig att vinna gör inte saken bättre.

Jag vet att man alltid ska vara aktsam med vad man läser i tidningar, men när det gäller Carola tror jag faktiskt på det mesta. Vill man dessutom se hennes tokigheter är det ganska lätt att surfa in på youtube, genom att endast söka på "Carola" fick jag fram x antal filmer där hon försöker predika och grodorna bara flyger ur hennes mun. Ganska roande faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0