Dålig på att uppdatera

Som ni kanske märker har jag inte skrivit särskilt mycket i bloggen. Det finns ett antal anledningar till detta:

1. Jag lägger mer krut på Pricerunners spelblogg.
2. Det är sommar och det finns andra saker som lockar.
3. Jag ska på lajv i sommar, så det tar upp ganska mycket av min uppmärksamhet.

Så ni får nog tyvärr räkna med att jag kommer inte skriva så mycket under sommaren. Förhoppningsvis blir det bättre i Augusti igen. Men tills dess får ni helt enkelt läsa allt gammalt jag skrivit, eller skicka mail, eller lägga pussel, eller skriva en lista på sådant jag kan skriva om, eller hoppa hopprep, eller bada, eller plocka bär, eller......

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är ingen ursäkt att det är sommar :-P Men jag ska nog ta och plocka lite lingon.

2008-06-30 @ 21:37:10
URL: http://www.ludus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0