Mullvaden, maffian och köttbullen avklarat.

Då var tredje delen av Sam & Max sagan avklarad, The Mole, The Mob and The Meatball. Det är helt klart den lättaste hittils, jag behövde inte kolla efter hjälp en endaste gång. Kanske jag som blir bättre. Tycker fortfarande att Situation: Comedy var mer humoristisk, men som vanligt skrattade jag högt ett par gånger. Jag förstår verkligen inte att det ska vara så svårt för andra spelskapare att göra bra manus. Telltale Games lyckas riktigt bra och det är en fröjd att spela igenom Sam & Max avsnitten. Ska bli himla intressant att testa Strong Bad´s Cool Game for Attractive People, till WiiWare, när det väl släpps. Tills dess kommer jag roa mig med de återstående delarna i säsong ett av den frilansande polisduon.



Ställning Gwellmyn vs. Farbror Atlas: 13-13

Avklarat 2008

1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two
4. Portal
5. Professor Layton and the Curious Village
6. Super Mario Galaxy
7. Golden Axe
8. Mario Party DS
9. Neutopia
10. GUN
11. Sam & Max 101: Culture Shock
12. Sam & Max 102: Situation: Comedy
13. Sam & Max 103: The Mole, The Mob and The Meatball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0