New Super Mario Bros - avklarat

Ja, jag vet. Jag är sen av mig. Jag skaffade spelet för jättelänge sedan och har knappt spelat det. Men så var jag tvungen att ha något att göra om kvällarna i Värmland och vad är då bättre än att stifta bekantskap med Mario igen. Spelet är faktiskt riktigt roande, fast ganska lätt. Det tar dock inte 45 minuter att klara det som FarbrorAtlas försökte påstå när jag pratade med honom igår. Så det så. Men kanske sammanlagt 7-8 timmar. Så ja, det är ett kort spel. Jag har inte heller kommit till alla världar, vilket jag egentligen borde, men det får bli en senare fråga. Nu är det andra spel som knackar på dörren och vill bli avklarade.



Ställning Gwellmyn vs. Farbror Atlas: 14-13

Avklarat 2008

1. Legend of Zelda: Phantom Hourglass
2. Mass Effect
3. Army of Two
4. Portal
5. Professor Layton and the Curious Village
6. Super Mario Galaxy
7. Golden Axe
8. Mario Party DS
9. Neutopia
10. GUN
11. Sam & Max 101: Culture Shock
12. Sam & Max 102: Situation: Comedy
13. Sam & Max 103: The Mole, The Mob and The Meatball
14. New Super Mario Bros

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken console (eller vad det nu heter) måste man ha till det nya super mario?

2008-06-24 @ 13:50:03
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Gwellmyn

Emma> Det är till Nintendo DS.

2008-06-30 @ 18:54:27
URL: http://gwellmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0