Att sitta på balkongen.....

..... känns riktigt mysigt. Tog chansen nu när solen står högt på skyn och värmer upp allt och alla. Behövde plugga, så var kunde då vara mer perfekt än att sitta på balkongen. Har insett att det är allt för sällan som jag utnyttjar balkongen. Det är riktigt gemytligt att sitta och bara lyssna på alla ljud. Fåglar som kvittrar, några bilar som åker förbi, barn som ropar, spelar fotboll och cyklas. Eller för den delen all musik som strålar från de öppna balkongdörrarna i grannskapet. Har hört både Abba och Metallica medan jag suttit här. Eftersom jag tagit allergi tablett så kan jag även känna dofterna från träden och andra växter. Ja det är härligt med våren.

Kommentarer
Postat av: Kossan

Kan inte annat än hålla med. Bra att vila ögonen på lite IRL-natur efter timlånga pass i Liberty City.

2008-05-11 @ 13:51:16
URL: http://www.ludus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0