Skräck i afrika.

Nu ska jag erkänna något som kommer chocka många. Jag har aldrig klarat ett Resident Evil spel. Jag har knappt spelat dem faktiskt. Det som jag spelat mest var några timmar av Resident Evil 1, samt 4. Jag har alltid tyckt de har haft krångliga kontroller, förutom fjärde delen, och varit för läskiga. Mina nerver klarar inte spelen. Fjärde delen har jag under flera år funderat på att införskaffa, men det har alltid kommit andra spel i vägen. Nu är Resident Evil 5 på tapeten och den senaste trailern ser riktigt häftig ut.



Det får mig verkligen vilja skaffa fjärde delen så att jag i alla fall hänger med lite i storyn. Även om det kanske inte hänger ihop till 100%. Jag skulle visserligen kunna kolla in speedruns på Youtube, men det känns ganska fånigt. Jag har dock en fråga angående den senaste trailern. Varför är Angelina Joline med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0